vineri, martie 20, 2009

Scirocco...

Pentru prima oara m-am indragostit...De cine anume?
Mai degraba de ce anume.
Volkswagen Scirocco.
Nu stiu daca ati vazut vre-una, pentru ca sunt destul de putine pe strazile noastre, dar masina arata bestial si nici nu mai zic despre motor. Un benzinar 2.0 de 200cp, si trei motorizari diesel dintre care amintesc super motorul 2.0 TDI 4motion de 140cp. Uite aici un link ca sa vedeti despre ce vorbesc: http://www.volkswagen.com/vwcms/master_public/virtualmaster/en2/centralhosting/carlines/scirocco/tct_3/ro_RO.html.
Am intrat si pe volkswagen.ro si am dat click pe configurare automobile si am inceput sa ma joc. Am ales tot ce e mai bun pentru mine, adica tot(TFT, piele, DVD player, clima "bizonica", etc.), si am ajuns la un pret de 28.500 euro. Bineinteles ca am ales motorul de 200cp. Nu de alta, dar sa simt ca pot fugii, daca trebuie, pentru ca: "dusmanii moare cand ma vad ce masina am". Sper ca am scris corect.
Intr-un viitor apropiat(2010-2012) sper sa-mi pot lua si eu aceasta masina. Chiar vreau...
Ma imprumuta cineva 30.000 euro, nerambursabili?!?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Adica ce are un volkswagen si eu nu? Ti-ai schimbat preferintele? Cum adica te-ai INDRAGOSTIT???????? Ma vedem noi cum o sa mananci la volan. Acolo o sa-ti si calci, si tot acolo iti vei spala si hainele. Nu pot concura cu el, insa daca asta e alegerea ta.....

Anonim spunea...

azi dle andrei dar un sandero tunat nu iti place,e numai 9000,cu clima bizonica,cu stergatoare!!!!!
hancu

Gabriel Enache spunea...

Calculand cat ai stat si ai configurat masina si cat ai stat sa scri articolul asta rezulta un singur lucru: PUNE MANA SI MUNCESTE!

Anonim spunea...

ceva despre distrigaz nu zici ...cum ne fura aia de la tine de acolo,ati distrus tara asta,moare lumea de foame din cauza voastra,din vina voastra sunt cersetori si oameni care fura din buzunare pe strazi...si aia din italia tot din cauza voastra au plecat la furat ,pt k nu mai au cu ce sa-si plateasca gazele...pm
Hancu

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.